Petošolci sodelujemo v ekošolskem projektu Krožnost je naša priložnost. Pri tem smo se do sedaj naučili, kaj pomeni krožno gospodarstvo, kakšna je razlika med recikliranjem in krožnostjo ter spoznavali katere snovi in materiali krožijo in kako. Vsaka skupina učencev 5.c razreda je raziskovala krožnost izdelka, ki ga uporabljajo vsakodnevno. Ugotovili so, da bi morali v krožnem gospodarstvu izdelke oblikovati tako, da bi vire pri proizvodnji teh izdelkov in rabi uporabljali čim bolj skrbno, racionalno in učinkovito.
Tako so se učenci soočili z izzivom, kako sami lahko pripomorejo h krožnem gospodarstvu. Raziskovali so sestavo predmetov in ugotavljali, kaj lahko iz njih naredijo, da bi bila potrošnja in poraba izdelkov čim manjša. Pri tem so nastale zanimive ideje, ki so jih vpletli v pouk družbe (v preteklost) in aktivnega preživljanja prostega časa (odmorov). Iz odpadnega materiala je nastalo koliščarsko in rimljansko bivališče, denarnica in celo kolebnica, kar si lahko ogledate v fotogaleriji.
Pripravila: Nina Mišič