V okviru projekta Erasmus+ sva se Lilijana Baraga in Simona Vampelj udeležili tečaja PBL – projektno učenje (Project Based Learning), ki je potekal v Dublinu od 1. 8 – 5. 8. 2022.

Projektno učenje je metoda poučevanja, pri kateri učenci pridobijo znanje in spretnosti z daljšim raziskovalnim delom tem iz vsakdanjega življenja, kjer so aktivni predvsem učenci, traja pa od enega tedna do pol leta. Poleg vsebine projekta ta način poučevanja spodbuja razvoj kritičnega mišljenja, sposobnosti reševanja različnih problemov, razvija komunikacijske veščine in sodelovanje v skupini.

Na tečaju sva dobili ogromno idej za izvajanje učnih vsebin iz učnih načrtov po metodi PBL, na samem tečaju pa smo se lotili problematike varovanja okolja, trajnosti, potrošništva in ločevanja odpadkov. Delo na tečaju je potekalo po skupinah. Vsaka skupina je izdelala družabno igro na temo varovanja okolja.

V naši skupni smo izdelali družabno igro, pri kateri učenci razvrščajo odpadke v skladu s splošnimi navodili (slika 1). S to družabno igro učenci spoznavajo pravilno ločevanje odpadkov, kar pripomore k učinkovitejši nadaljnji predelavi odpadkov in posledično k ohranjanju naravnih virov in varčevanju z energijo.

Na povabilo organizatorja sva se udeležili tudi poldnevne ekskurzije v notranjost Irske, v Glendalough (irsko Gleann Dá Loch, kar pomeni dolina dveh jezer). To je ledeniška dolina v grofiji Wicklow, znana po zgodnjem srednjeveškem naselju, ki ga je v 6. stoletju ustanovil sveti Kevin. Samostansko mesto Glendalough je eden izmed najpomembnejših spomenikov in je na Irskem edinstven.

(Skupno 132 obiskov, današnjih obiskov 1)