Spoštovani,
V tem tednu ste preko SMS sporočila ali na e-pošto dobili sporočilo za potrditev istovetnosti podatkov za svojega otroka. Starši, ki ste že potrdili svojo varnostno kodo v eAsistentu, tega sporočila niste prejeli.
Varnostne kode in šolski “GDPR” portal je eAsistent pripravili po uveljavitvi Splošne uredbe za varstvo podatkov leta 2018, zaradi vse večje potrebe po zagotavljanju pravilnosti kontaktnih podatkov staršev (mobilna številka, e-mail), ki jih šole zbirajo na podlagi zakona ali na podlagi pisnih privolitev staršev.
Starši z vpisom varnostne kode potrdijo, da so pooblaščeni za dostop do podatkov o otroku. Ob vstopu v GDPR portal vpišejo kontaktni telefon in e-mail naslov (neobvezno), ki ga nato potrdijo z varnostno kodo.
Z vpisom varnostne kode zagotovijo, da so vnesli točne in posodobljene kontaktne podatke.
Ker komunikacija v času epidemije primarno poteka po elektronskih poteh, je ključno, da sporočila prihajajo do pravih naslovnikov.
Izpostaviti moramo, da vpis varnostne kode in potrditev kontaktnih podatkov v nobenem primeru ne pogojuje uporabo storitve eAsistent za starše.
Storitev eAsistent za starše je neobvezujoča storitev, namenjena tistim staršem, ki v njej prepoznajo prednosti uporabe zase in svojega otroka. Starši lahko svojo odločitev o izbiri elektronske komunikacije s šolo potrdijo na GDPR portalu.
Privzeto je izbrana možnost Nočem elektronske komunikacije s šolo, ki pomeni, da bodo starši s šolo lahko komunicirali po ustaljenih poteh (po telefonu in/ali s pomočjo elektronske pošte, če bodo podatek o e-mailu vpisali).
Staršem, ki bodo izbrali bolj napredne oblike elektronske komunikacije (minimalna ali popolna elektronska komunikacija), se bo aktiviral Osnovni oz. Plus paket storitev eAsistent za starše. Priporočamo, da starši izberejo vsaj minimalno komunikacijo.
Osnovni paket je brezplačen.
Starši lahko na GDPR portalu v eAsistentu kadarkoli spremenijo nivoje komunikacije (nočem, minimalno in popolno) in s tem si tudi spremenijo naročniški paket.