Ime dejavnosti
|
Razred
|
Kratek opis dejavnosti
|
|
1. | Nekaj za pod zob | 4. | Hrana in prehranjevanje (spoznavanje osnovnih higienskih načel, varna uporaba kuhinjskih pripomočkov, kultura prehranjevanja, priprava obrokov)
Recepti: https://sites.google.com/site/veronikinaucilnica/rap/nekaj-za-pod-zob |
2. | Naravno in domače | 4. | Učenci bodo spoznali pomen uporabe domačih in naravnih izdelkov ter se naučili: – Izdelati domače milo; – Izdelati sveče iz čebeljega voska; – Pripraviti kvašeno testo in testo z drožmi; – Prepoznati nekatere zdravilne rastline in izdelati čajno mešanico; – Spoznali bodo pot mleka od kmetije do kozarca in krožnika, |
3. | Gibaj in uživaj | 4. in 5. | Spoznavanje različnih športov (igre z žogo, igre z loparji, skoki na prožni ponjavi,…). Učenci bodo skozi igro spoznavali različne športe ter razvijali osnovno motoriko brez in z žogo. |
4. | Atletika -teci, skači, meči | 2. in 3. | Poligoni, skakalni poligoni, skoki, meti na različne načine, vzdržljivostne dejavnosti. |
5. | NIP – NŠP | 4. in 5. | Osnovna motorika, osnovne atletske vsebine-skoki, teki, meti, motorika z žogo. |
6. | Nogomet | 2., 3., 4. | Tehnični in taktični elementi, igra.. |
7. | Igre z žogo | 2. in 3. | Spoznavanje različnih iger z žogo ter njihovih pravil. |
8. | Rajalne igre | 1. | Stare otroške igre. |
9. | Cici športnik | 1. | Cici športnik spodbuja zdrav življenjski slog, razvoj motorike, pozitiven odnos do gibanja in spoznavanje gibalnih dejavnosti ter pravil športnega obnašanja. |
10. | Igre z loparji | 4. in 5. | Učenci bodo spoznali osnove in pravila športov z loparjem, kot so badminton, tenis in namizni tenis. |
11. | Zmorem več – Košarka | 6. in 7. | Učenci in učenke bodo nadgradili tehnično znanje posameznih elementov košarkarske igre, ki jo pridobijo pri urah športa. |
12. | Žoga me uboga | 1. | Učenci bodo skozi igro razvijali osnovne spretnosti z žogo, kot so metanje, lovljenje, vodenje in brcanje. Dejavnost bo spodbujala koordinacijo, natančnost ter veselje do gibanja in športa. |
13. | Gimnastika | 2. in 3. | Učenci in učenke bodo spoznali gimnastične prvine, ki se izvajajo na parterju, mali prožni ponjavi, bradlji in gredi. Spoznali se bodo tudi z nekaterimi pripomočki, ki se uporabljajo pri ritmični gimnastiki (žoga, obroč, kolebnica, trak). |
14. | Spoznavam šport | 2. | Učenci in učenke bodo na dejavnosti spoznavali športe rekvizite, rokovanje z njimi (meti, lovljenja, podaje) in različne gibalne naloge, ki vsebujejo lazenja, plazenje , skoke, elemente ravnotežja in koordinacije ter vaje za gibljivost. Spoznajo osnove športov in se preizkusijo v tehničnih elementih izbranih športov. |
15. | Atletika – teci, skači, meči | 4. in 5. | Poligoni, skakalni poligoni, skoki, meti na različne načine, vzdržljivostne dejavnosti. |
16. | Učimo se v kuhinji | 5. | Priprava preprostih jedi, sladic. Učenci se bodo naučili priprave enostavnih jedi in skrbeli za varnost ter čistočo delovnega okolja. |
17. | Roko-delci | 5. | Učenci bodo spoznali pletarske tehnike z vitrami in ličjem ter se naučili: – Nabrati ustrezen material in izdelovati vitre; – Plesti košaro z ´´neskončno´´ vitro; – Plesti košaro z vzorcem; – Obšiti košaro; – Pripraviti ličje in izdelati okrasek iz ličja. |
18. | Ročna dela | 4. in 5. | Spoznavanje s tehniko kvačkanja, šivanje in oblikovanje iz papirja (origami tehnika, servetna tehnika, voščilnice). |
19. | Pravljična doživetja | 2. | Poslušanje, branje, raziskovanje in pisanje pravljic ter likovno, glasbeno, gibalno in besedno ustvarjanje ob pravljičnih doživetjih. |
20. | Dramski krožek | 5. in 6. | Dejavnost je namenjena učencem 5. in 6. razreda, ki radi nastopajo in oblikujejo gledališke igre. |
21. | Otroški pevski zbor | 1. | S pevci bomo delali vaje za oblikovanje glasu, peli ljudske in umetne pesmi, ter nastopali na različnih prireditvah. |
22. | Pokukajmo v svet pravljic | 1. | Spoznali bomo nekaj klasičnih in modernih pravljic. Po poslušanju se bomo o prebranem pogovarjali, nato pa bomo vsebino poustvarili z dramatizacijo ali na likovni oziroma glasbeni način. |
23. | Otroški pevski zbor | 2. | S pevci bomo delali vaje za oblikovanje glasu, peli ljudske in umetne pesmi, ter nastopali na različnih prireditvah. |
24. | Angleške urice | 1. in 2. | Učenci bodo poslušali zgodbe, peli pesmi v angleškem jeziku, se igrali razne igre, učili izštevanke, ustvarjali ter spoznavali zanimivosti angleško govorečih držav. |
25. | I like English | 3. | Učenci bodo skozi zgodbe, igre in pesmi poglabljali in utrjevali znanje angleškega jezika ter spoznavali zanimivosti angleško govorečih držav. |
26. | English is fun | 4. in 5. | Učenci bodo utrjevali in poglabljali znanje angleškega jezika (skozi igro, pesem, zgodbo …) ter spoznavali kulturo angleško govorečih držav. Možnost bodo imeli tudi sodelovati pri angleški bralni znački EPI Reading Badge. |
27. | Družabne igre | 4. in 5. | Učenci spoznavajo in igrajo različne družabne igre. |
28. | Bralna in knjižničarska druženja | 5. | Namenjeno učencem, ki imajo radi knjige in knjižnico. Skupaj bomo brali, se pogovarjali o knjigah, se jih naučili knjižnično opremljati, zavijati in jih pospravljati. |
29. |
NIP Umetnost | 4., 5., 6. | Izdelava izdelkov iz likovnega področja in področja umetnosti (z nadgradnjo snovi med rednim poukom). |
30. | OPZ za 3. in 4. razred | 3. in 4. | Učenci bodo spoznavali domačo in tujo pevsko literaturo, se učili novih pesmi in nastopali na šolskih prireditvah. |
31. | Radovedni nadobudneži | 4. in 5. | Delo z nadarjenimi učenci – dejavnosti, ki razvijajo motivacijo za branje, širijo znanje o kulturi, razvijajo splošno razgledanost in dopolnjujejo že usvojeno znanje iz različnih področij. |
32. | KUBO robotika | 3. | Učenci se bodo z logičnim mišljenjem naučili: – Uporabljati svoje telo za razumevanje premikanja Kubo robotka po mreži; – Premikati Kubo robotka z ukazi po mreži od točke do točke; – Načrtovati rešitev za računalniški problem z reševanjem z razdelitvijo težav na manjše dele; – Programirati ukaze s katerimi bo Kubo robotek prehodil (si bo zapomnil) pot na zemljevidu v celoti; – Ustvariti svojo igro in ukaze za Kubo robotka na mreži. |
33. | NIP Tehnika | 4. in 5. | Učenci bodo izdelovali izdelke iz različnih gradiv, kot so les, papir in umetne mase. Pri tem bodo spoznavali lastnosti posameznih materialov, njihovo uporabnost ter ustrezne tehnike obdelave. Poudarek bo na razvijanju ročnih spretnosti, ustvarjalnosti, natančnosti in varnem delu z orodji in pripomočki. Spodbujali bomo samostojno delo, sodelovanje v skupini ter iskanje inovativnih rešitev. |
34. | Zabavno raziskovanje | 1. | Pri tej dejavnosti bomo z učenci izvajali različne eksperimente in na ta način spoznavali naravne zakonitosti. |
35. | Vaja dela mojstra | 3. | Priprava na NPZ. |
36. | Osnove računalništva | 4. in 5. | Dejavnost je namenjena spoznavanju oz. nadgrajevanju osnovnega dela z računalnikom. Učenci se bodo urili v uporabi osnovnih računalniških pripomočkov, programov (Microsoft Word, Microsoft PowerPoint) in spletnih orodij (Canva, Kahoot!… ). Pri vseh dejavnostih ne bomo pozabili na varno rabo interneta in naprav. |
37. | Zabavna matematika | 4. in 5. | Priprava na tekmovanje iz razvedrilne matetematike in logične pošasti. |
38. | NRA | 4. in 5. | Pri dejavnosti se bodo učenci seznanili s tehnikami in metodami reševanje problemov, razvijali bodo algoritmični način razmišljanja ter se spoznali z vplivom računalnika na družbo. |
39. | Vaja dela mojstra | 3. | Priprava na NPZ |
40. | Skupnost učencev razredne stopnje | 2. do 5. | Učenci se bodo vključevali v izvajanje različnih šolskih projektov, skrbeli za urejenost učilnic, sodelovali pri krasitvi šolskih prostorov ter skrbeli za dobre medsebojne odnose in razvijanje medsebojne pomoči. |
41. | Logična pošast | 2. in 3. | Priprave na tekmovanje iz matematične logike – Logična pošast. |
42. | DNU – Delavnice za radovedneže | 4. in 5. | Pripravili bomo igre, pripomočke za učenje ter ustvarjali na različnih področjih. |
43. | Igrajmo se matematiko | 3. | Pri dejavnosti Igrajmo se matematiko se bo matematika spremenila v pravo pustolovščino. Igre, ki se jih bomo igrali, vas bodo popeljale v svet števil, oblik in logičnih izzivov. Skupaj se bomo igrali matematične igre, tekmovali v reševanju zabavnih nalog in na igriv način urili matematične spretnosti. |
Related Images:
(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)