Ime dejavnosti |
Razred |
Kratek opis dejavnosti |
|
1. | Šport | 1. | Otroci bodo skozi igro razvijali osnovne motorične sposobnosti in se seznanjali z različnimi športi. |
2. | Angleške urice | 1. In 2. | Učenci pojejo pesmi v angleškem jeziku, prebirajo zgodbe, se igrajo igre, učijo izštevanke in spoznavajo kulturo angleško-govorečih držav. |
3. | OPZ Grahovo | 1. do 5. | Petje ljudskih in umetnih pesmi slovenskih in tujih skladateljev ter nastopi na različnih kulturnih prireditvah. |
4. | Bralni grižljajčki | 1. in, 2 | Urjenje branja kot najpomembnejše veščine učenja, pridobivanje raznovrstnih znanj in razumevanja informacij ter sveta, v katerem živimo. |
5. | Gibalne urice | 1. in, 2 | Učenci bodo preko igre, naravnih oblik gibanja in elementarnih iger z žogo razvijali veselje in pozitiven odnos do gibanja. |
6. | Supergibalci | 1. in 3. | Z zanimivimi vajami in igricami smo razgibali telo ter preizkusili različne športne aktivnosti, kot so tek, skoki, igre z žogo, poligoni in štafete. Ob tem smo razvijali ravnotežje, koordinacijo, hitrost in vzdržljivost. Poleg tega smo spodbujali timski duh, fair play ter veselje do gibanja. |
7. | Računalništvo in KUBO robotika | 2. in 3. | Pri urah računalništva se učenci učijo osnov uporabe računalnika ter robotike brez uporabe računalnika. |
8. | Zabavna matematika | 2. | Priprave na matematična tekmovanja. |
9. | Skupnost učencev | 2. do 9. | Soustvarjanje življenja in dela na šoli (BREZ PRIJAV – izvoljeni predstavniki) |
10. | Učiteljice TJA RS + Breda Hribernik | 3. | Angleščina za učence, ki želijo svoje znanje utrditi ali poglobiti skozi pesmi, zgodbe in igre. |
11. | Z igro do znanja | 3. |
Priprave na NPZ- (slovenščina in matematika) |
12. | Gibajmo in migajmo | 3. in 4. |
Elementarne igre, osnove gimnastike, igre z žogo. |
13. | NIP Tehnika | 4. | Učenci bodo izdelovali izdelke iz različnih gradiv, kot so les, papir in umetne mase. Pri tem bodo spoznavali lastnosti posameznih materialov, njihovo uporabnost ter ustrezne tehnike obdelave. Poudarek bo na razvijanju ročnih spretnosti, ustvarjalnosti, natančnosti in varnem delu z orodji in pripomočki. Spodbujali bomo samostojno delo, sodelovanje v skupini ter iskanje inovativnih rešitev. |
14. | Fit matematika | 4. in 5. | Priprave na matematična tekmovanja |
15. | Zmorem tudi več | 4. in 5. | Poglabljanje v vsebine povezane s tematikami pri pouku, ustvarjanje in širjenje splošne razgledanosti (DNU). |
16. | Računalništvo in KUBO robotika | 4. in 5. | Pri urah računalništva se učenci učijo osnov uporabe računalnika ter robotike brez uporabe računalnika. Učenci se pripravljajo tudi na računalniško tekmovanje Bober. |
17. | English is fun | 4. in 5. | Učenci utrjujejo in poglabljajo svoje znanje angleškega jezika skozi igro, pesem in zgodbo. |
18. | 1, 2, 3, igrajmo se vsi! | 4. in 5. | Spoznavanje, učenje in igranje različnih družabnih iger. |
19. | Spoznajmo gledališče | 4. in 5. | Ustvarjanje raznolikih gledaliških likov ter nastopanje na prireditvah. |
20. | Mali kuharski mojstri | 4. in 5. | Si pripravljen/a na pustolovščino okusov? Na dejavnosti se bomo sprehodili po različnih državah sveta ter raziskovali začimbe, vonje in okuse njihovih kuhinj. Skozi pripravo različnih jedi bomo spoznavali kulinariko različnih kultur. Dejavnost je primerna za vse, ki uživate v kuhanju in radi odkrivate nove okuse. |
21. | NIP – Šport | 4. in 6. | Igranje z elementarnimi igrami. |
22. | NIP – Umetnost | 4. in 6. | Risanje in slikanje različnih motivov, z najrazličnejšimi materiali. Spoznali bomo najslavnejše umetnike in najzanimivejša likovna obdobja |
23. | NIP – Računalništvo | 4. in 6. | Pri dejavnosti se bodo učenci seznanili s tehnikami in metodami reševanja problemov, razvijali bodo algoritmični način razmišljana ter se spoznali z vplivom računalnika na družbo. |
24. | NIP Nemščina | 4. do 9. | Dejavnost je namenjena učencem, ki bi si želeli naučiti nemščine kot drugega tujega jezika. |
25. | Šah | 4. do 9. | Učenje šaha skozi igro. Spoznavanje otvoritev, zaključkov. Igra z omejenim časom – z uro. Reševanje šahovskih problemov. |
26. | NIP Tehnika | 5. in 6. | Učenci bodo izdelovali izdelke iz različnih gradiv, kot so les, papir in umetne mase. Pri tem bodo spoznavali lastnosti posameznih materialov, njihovo uporabnost ter ustrezne tehnike obdelave. Poudarek bo na razvijanju ročnih spretnosti, ustvarjalnosti, natančnosti in varnem delu z orodji in pripomočki. Spodbujali bomo samostojno delo, sodelovanje v skupini ter iskanje inovativnih rešitev. |
27. | Matematika je zakon 6,7 | 6. | Matematika je zakon 6,7 je dejavnost, ki je namenjena učencem, ki si želijo nadgraditi svoje znanje matematike in se udeležiti tekmovanj. |
28. | Matematika na kvadrat 6 | 6 | Dejavnost je namenjena pripravam na pisanje NPZ v 6. razredu. |
29. | Uporabna angleščina | 6. in 7. | Dejavnost namenjena poglabljanju in širjenju znanja ter pripravam na tekmovanje in NPZ pri angleščini. |
30. | Čudovita narava | 6. in 7. | Dejavnost je namenjena učencem, ki potrebujejo dodatno razlago in pomoč pri slovenščini. |
31. | SOS slovenščina 6,7,8,9 | 6.do 9. | Dejavnost je namenjena učencem, ki bi radi nadgradili znanje naravoslovja in spoznavali čudoviti mikro svet s pomočjo mikroskopa. |
32. | Učenje Učenja | 6.do 9. | Pomoč učencem pri reševanju domačih nalog. |
33. | SOS matematika 6,7,8,9 | 6.do 9. | »SOS matematika je dejavnost, ki je namenjena učencem, ki potrebujejo dodatno razlago in pomoč pri matematiki. |
34. | Uživajmo v predstavi | 6. do 8. | Učenci se pripravijo na uprizoritev gledališke igre na prireditvi. |
35. | Utrjujem znanje angleščine | 6. do 9. | Dejavnost namenjena podpori in pomoči učencem pri odpravljanj vrzeli v znanju. |
36. | Slovenščina je zakon | 6. do 9. | Dejavnost je namenjena učencem, ki želijo poglobiti svoje znanje slovenščine in se udeležiti tekmovanj. |
37. | Razumem, kar preberem | 6. in 9. | Dejavnost je namenjena pripravam na pisanje NPZ v 6. in 9. razredu. |
38. |
DNU – Čez drn in strn | 6. do 9. | Dejavnost je namenjena učencem, ki bodo sodelovali v Erasmus+ projektu (sodelovanje preko eTwinning in izmenjava učencev). |
39. | Mladi pevci | 6. do 9 | Dejavnost je namenjena učencem, ki bi radi nadgradili znanje vokalne tehnike, skupno muzicirali in nastopali na različnih prireditvah. |
40. | Elementarne igre | 7. do 9. | Igranje različnih elementarnih iger. Mokrišča, štafetne igre, igre preciznosti, možnost sodelovanja z zunanjimi sodelavci – balinanje… |
41. | Odbojka | 7. do 9. | Učenje tehničnih in taktičnih elementov za igro odbojke. Nadgradnja pri pouku. Možnost udeležbe na šolskem tekmovanju v odbojki. |
42. | Dvoranski hokej | 7. do 9. | Igra dvoranskega hokeja. Spozavanje pravil. Učenje tehničnih in taktičnih elementov igre. |
43. | Postani zgodovinar | 8. in 9. | Postani zgodovinar je dejavnost, ki je namenjena učencem, ki želijo nadgraditi svoje znanje zgodovine in se udeležiti tekmovanj. |
44. | Matematika je zakon 8,9 | 8. in 9. | Matematika je zakon 8,9 je dejavnost, ki je namenjena učencem, ki si želijo nadgraditi svoje znanje matematike in se udeležiti tekmovanj. |
45. | Širim znanje angleščine | 8. in 9. | Dejavnost namenjena poglabljanju in širjenju znanja ter pripravam na tekmovanje iz angleščine. |
46. | Kemija je zakon 8,9 | 8. in 9. | Kemija je zakon 8,9 je dejavnost, ki je namenjena učencem, ki želijo nadgraditi svoje znanje kemije in se udeležiti tekmovanj. |
47. | SOS kemija 8,9 | 8. in 9. | SOS kemija 8 in 9 je dejavnost, ki je namenjena učencem, ki potrebujejo dodatno razlago in pomoč pri kemiji. |
48. | Ples za valeto | 9. | Učenje treh plesov za valeto. Priprava za nastop na valeti. |
49. | Matematika na kvadrat 9 | 9. | Dejavnost je namenjena pripravam na pisanje NPZ v 9. razredu. |
Related Images:
(Skupno 4 obiskov, današnjih obiskov 3)